wtorek, 2 grudnia 2014

gałgankowe sTwory - lalkowe

***

Czas zmian nadchodzi, ubrany w siedmiomilowe buty. ...
Zmiany są potrzebne, pobudzają kreatywność, nie pozwalają spać :)
Postanowiłam zalegalizować swój związek ze szmaciakami, i innymi wyTworami mojej wyobraźni. W związku z tym nazwa pod którą pracowałam do tej pory, również musi ulec zmianie. Ogromny sentyment mam do Gałganka, jednak zbyt dużo czasu poświęcam, na tłumaczenie ludziom, potencjalnym klientom, że ja jestem tym Gałgankiem z Lubelszczyzny. Że tu nie ma innego, w sieci natomiast jest, a nie chcę być kojarzona z pracą innych. Każdemu zależało by na moim miejscu na niepowtarzalności i oryginalności. Moje prace są niepowtarzalne, bo są.... moje ! Chciałabym by z nazwą było tak samo. Zatem pełna nadziei jestem, iż przyjmiecie nową nazwę, z takim samym entuzjazmem, jak starą.
Dziękuję Wam, że ze mną jesteście, że napędzacie mnie do działania. Bez Was było by to bez sensu - wiemy o tym wszyscy.
Chcę być szczęśliwym człowiekiem. Chcę robić to co sprawia mi przyjemność, i chcę na tym zarabiać. To uczyni mnie najszczęśliwszą na świecie :)
Zatem od dziś, a w zasadzie to od wczoraj, zmienił się profil na facebook'u, teraz jestem dostępna pod adresem:

Gałgankowe STwory


Szukajcie mnie tam, lub po prostu kliknijcie na nazwę powyżej, i samo Was przekieruje. Możecie polubić, możecie udostępnić, możecie zostać, albo odejść. Liczę, że zostaniecie ;)
Piszcie co myślicie o nowej nazwie.

Pamiętajcie również, że możecie zamawiać moje sTwory drogą mejlową, lub na facebook - póki co.
Sklep internetowy niebawem ruszy !

***

A teraz do rzeczy... rodzinka się powiększa. Nowe lalki, wyszły spod rąk moich. Wszystkie przeznaczone na sprzedaż. Pozwólcie, że Was przestawię :)
Większość z nich ma ok 30 cm. Na końcu są większe. Zaznaczyłam przy opisie :)


Bonjour mon nom est Bernadette !




 Bernadetta jest z Francji, ma sukienkę, i berecik wydzierganą na szydełku. Sukienka zapinana z tyłu na guziczki. Ma bardzo bujną fryzurę ;)

Poniżej przedstawiam Olę. Ola bardzo lubi zimę. Ma ciepłą szydełkową tunikę :D




Oto Jowita. Od stóp do głów ubrana w kwiaty !





Leśna Gaja. Niektórzy mówią, że ma dredy ....




Oto Szyszka ! Tak to jej leśne imię.... To duża lala, 45 cm.



Księżniczka Lolita. Jest duuuża, ma 45 cm !




Na koniec zdjęcie grupowe. 
Pozdrawiamy !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad !