środa, 16 września 2015

Koguty, recykling i wczesne pobudki

Kur pieje, pogoda się chwieje, i słabe w gosposi nadzieje, gdy śpi, jak kogut pieje.


Płyta pilśniowa z recyklingu, farby akrylowe, i decoupage.

Tak właśnie decoupage, dawno już nie sięgałam do tej metody zdobienia. I wiecie zapomniałam już, ile z niej miałam satysfakcji i frajdy przy pracy. Dzięki mojemu mężowi, zyskałam natchnienie. Dziękuję !
Narysowałam i przygotowałam szablony, wyciągnęliśmy z magazynku płytę pilśniową która czekała na lepsze czasy i spełnienie swojego przeznaczenia. Kto by się spodziewał ! Stara zakurzona płyta zamieniła się w piękne koguty, oraz inne baby które niebawem Wam pokażę !





Mąż, razem z córką wycieli wzory, po czym przeszły w moje ręce.



Chociaż koguty i inne baby powycinane i pomalowane zostały jeszcze w czerwcu to z efektem końcowym zmierzyłam się dopiero niedawno. Niektóre rzeczy muszą odleżeć swoje, zanim przyjdzie na nie natchnienie ;)

Wiecie pewnie, że jestem folklorystą i etnologiem z wykształcenia.... nie mogło być inaczej ;)


Motywy łowickie bardzo popularne ostatnio, lubicie, czy już macie dosyć ?


















Wielkość 22,5 cm.
Do produkcji zostały wykorzystane farby akrylowe, klej wodny, werniks pękający, postarzający, oraz lakier akrylowy.
Bezpieczny lakier akrylowy spełnia surowe wymagania europejskiej normy PN EN 71.3 - Bezpieczeństwo Zabawek - łączy w sobie jakość i ekologię, Dzięki temu może być stosowany w pokojach dziecięcych.
Koguty do zawieszenia na ścianie, wyglądają naprawdę wyjątkowo. Oryginalna ozdoba domu. Niesamowity klimat.
Zdecydowanie dobry pomysł na prezent dla siebie, lub najbliższych.

Zapraszam do sklepu !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad !