wtorek, 10 listopada 2015

Poduszki: gwiazdka i dwie chmurki.

Dużo śpię. to chyba taki czas. Wcześnie robi się ciemno, późno robi się jasno. I chociaż wcześnie wstaję, to teraz dużo śpię. Trochę się rozchorowałam ostatnio, dlatego też w pracowni pustki, ale już niebawem. Zbieram siły i z pełną parą biorę się do roboty. 

Uwielbiam książki, herbatę pod kocem i ciepłe światło lampy... gdzieś już chyba o tym pisałam. Jest jakaś magia w tych chwilach. Dużo pomarańczy, cynamonu i goździków... uwielbiam !


W związku z powyższym już jakiś czas temu uszyłam śliczne poduchy do spania, bądź dekoracji pokoju - jak kto woli. Pomyślałam, że bliżej Wam je opiszę.


Śliczna poduszka w kształcie gwiazdki, surowo wykończona.
Zaczaruje sen każdego. Wspaniała dekoracja pokoju, niezastąpiona przytulanka, oraz mięciutka poducha !

Idealna dla malucha, przytulaśna dla dzieciucha !
Taka poducha !
Sen blisko, gwiazdy spadają z nieba !


Wymiary:
śr. ok 33 cm (+- 2 cm),

z ramionami ok 71 cm.
Ręczne wykonanie.
Materiał: dzianina dresowa pętelkowa

Wypełnienie: puch silikonowy (Certyfikat Oeko-tex)
Można prać w pralce w temperaturze 30 stopni.









Na spokojny sen, siostra Gwiazdy - Chmurka.

Poduszka chmurka.
Bawełna, polar minky, wypełnienie antyalergiczne certyfikowane - Oeko -Tex Standard100.
Wymiar: 57 x 35 (+-3 cm).
Można prać w pralce w tem. 30 stopni.






Siostra bliźniaczka:
Poducha wykonana z dzianiny dresowej w kolorze jasnego melanżu, oraz polaru minky. Wymiary jak wyżej.






Przypominam, dwie pierwsze poduchy ciągle do zdobycia --> tutaj.

Słodkich snów !

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad !