sobota, 19 lipca 2014

sukienka z dresówki dla malucha

 Zostało mi jeszcze trochę dresówki.... Zastanawiałam się co z niej zrobić...  miały być spodnie dla męża, ale okazało się, że za mały kawałek materiału.... Pomysł wpadł do głowy, w zasadzie znikąd. Tak po prostu, rozłożyłam dzianinę na podłodze, a Mania się na niej położyła :) Zazwyczaj, tak mi pomaga przy szyciu :)
Zrobiłam wykrój, ale tylko góry, dół cięłam bez wykroju. W trakcie pracy narodził się pomysł, wstawienia tkaniny na ramionach. Gdzieś w pudełku znalazłam resztkę czarnej, pikowanej, wydała mi się idealna ... postanowiłam ją wykorzystać, w zamyśle czarna tkanina miała też wykańczać dół sukienki, lecz było jej zbyt mało ... Więc efekt końcowy jest taki:


sukienka z dresówki - przód


sukienka z dresówki - tył

Ramiona wzmocniłam z lewej strony dodatkowym paskiem z dresówki, dzięki temu są sztywne, i wyglądają prawie jak "pagony" w mundurze.
Zdecydowanie dresówka jest moim ulubionym tworzywem, do szycia.


lamówka wokół szyi i ramion dodatkowo usztywnia całość

wykończony dół
produkt ometkowany :)

I na koniec zdjęcie zadowolonej modelki. Lubię szyć dla dzieci :) Mania bardzo się cieszy z nowej sukienki :)








Zatem do następnego uszycia !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad !