czwartek, 19 lutego 2015

Warsztaty Kreatywne



Lubię pracować z dziećmi. Lubię ten czas spędzony w ich świecie, lubię kiedy się przede mną otwierają, nawiązujemy kontakt i współpracujemy. To zupełnie inny świat. Bez problemów nie do rozwiązania, bez kłótni nie do pogodzenia. Wszystko jest proste i jasne. Białe albo czarne. Podoba mi się to, odnajduję się w tym.

Warsztaty prowadzę od bliżej nieokreślonego czasu .... Jeszcze na studiach prowadziłam zajęcia warsztatowe dla dzieci w ośrodku dla uchodźców w Łukowie. Były to warsztaty kuglarskie. Następnie we współpracy ze Stowarzyszeniem dla Ziemi, prowadziłam je jeszcze w ramach projektu unijnego pod Lubartowem.
 Z czasem rozszerzyłam ofertę warsztatową o szycie, muzykowanie, teatr i kulinaria dla maluchów.

Wspominając....
Udzielam się również charytatywnie, 23 maja 2013 roku uczestniczyłam w organizacji akcji "Szelki dla Helki" zbierając pieniądze na operację, poprzez prowadzenie warsztatów.
Dzięki zaangażowaniu wspaniałych ludzi, udało się uzbierać zaskakującą sumkę. Teraz Hela jest już po operacji, biega, uśmiecha się, i jest szczęśliwym dzieckiem :D W tym roku, w maju skończy 4 lata.
Jeżeli chcecie poczytać o Heli, bądź wspomóc ją swoim podatkiem przy rozliczeniu PIT, kieruję Was tutaj






















Kończąc temat wspominek. 

Tym razem mam przyjemność zaprosić wszystkich do Radzynia Podlaskiego - mojego rodzinnego miasta. W nowo otwartym miejscu - rodzinnnej naleśnikarni - prowadzić będę kreatywne zajęcia dla dzieci w różnych grupach wiekowych. Pierwsze zajęcia dotyczą szycia zabawek, i są skierowane do dzieci od 10 lat. 
Startujemy 1 marca o 10.00 na ul. Gwardii 6 - Naleśnikowy Szał.




Pozdrawiam wszystkich ciepło ! Pamiętajcie niebawem wiosna !

1 komentarz:

  1. Gałgankowe zabawki to super sprawa! Pomysł jest strzałem w dziesiątkę! Pozdrawiam
    http://babilon-zatokakobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad !