wtorek, 24 lutego 2015

warsztaty szycia zabawek



Chciałabym pokazać uszytki z ostatnich zajęć warsztatowych, jakie miałam przyjemność poprowadzić w jednej z warszawskich, a w zasadzie to mokotowskich kawiarni - Kawałyk.
Kawałyk to miejsce z niesamowicie aromatyczną kawą, nie mniej smaczną kuchnią, również przestrzeń pod niewielkie imprezy okolicznościowe.

Ostatnie warsztaty odbywały się z okazji urodzin pewnej uroczej 12 latki. Impreza przebiegała bardzo pomyślnie. 9-io osobowa grupa była bardzo zainteresowana tematem szycia. Przygotowałam 9 zestawów sówek do wykończenia przez dziewczyny. Bardzo się ucieszyły, i dumne były również z siebie, gdy skończyły szycie i wypychanie przytulanek. Ja również byłam z nich dumna !

Zorganizowana impreza, zakończona wyśmienitym tortem bezowym, bogata w atrakcje i dobre towarzystwo - to klucz do sukcesu. Jak przygotować urodziny 12-sto latki ? - proponuję właśnie tak.
Pizza wypiekana na miejscu, sok i woda z owocami do picia, zajęcia kreatywne, przekąski, tort. Nie można zapomnieć również o gościach :)
Było naprawdę świetnie, mi się podobało, dziewczynom jeszcze bardziej.

Wszyscy zadowoleni, zobaczcie jakie sTwory wyszły spod rąk 12sto latek !

























Zachęcam do współpracy !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad !