niedziela, 1 marca 2015

Miś Uszytek

Z nowymi sTworami ostatnio na bakier. Nie mam czasu, pisałam o tym po stokroć. Liczę, że zrozumiecie. Powoli wszystko wraca na miejsce. Z rozgardiaszu jaki otaczał mnie przez ostatnie miesiące wynurzają się chwile spokojności ubrane w pokłady weny nazbieranej w całym tym chaosie. Zbierałam, i chowałam w wewnętrznym  pudełeczku, ucząc się cierpliwości. Pracując nad charakterem wiedziałam, że wcześniej czy później przyjdzie ta chwila, gdy uchylę wieko.
Wieko odrobinkę tylko uchyliłam, gdyż przyrdzewiało nieco. Nie chciałabym zapomnieć o rzeczywistości, i o obowiązkach, zatracając się w nim całym. Jestem odpowiedzialna, jestem odpowiedzialna, jestem .... o ... tak to wygląda, właśnie wtedy gdy do niego zaglądam.
Świat wokół mnie nabiera kształtów, które ja nadaję. Czyni mnie to bardzo szczęśliwą. Chcę żyć w świecie który sama zbudowałam. Od początku. I teraz zaczynam... od małych rzeczy.
Moja pracownia to pierwszy krok do samowystarczalności.

W sobotę po rozmowie ze znajomym, który zamówił u mnie lalę dla pewnej dziewczynki, ujęta zdaniem, które wynikło w trakcie owej rozmowy, postanowiłam uszyć małego sTwora. Nie określiłam go bardziej, wyszedł Miś Uszytek. Jest on podarunkiem prosto z serducha, by życie było przyjemniejsze. Nie wszyscy na świecie mają tak dobrze jak ja. Jestem zdrowa, kochana, mam zdrowe dziecko, i kochającą rodzinę, mamę i tatę, teściów, rodzeństwo, mam dach nad głową, ciepłe grzejniki, i czystą wodę .... Jestem szczęśliwa z tego powodu, i doceniam to każdego dnia. Doceńcie i Wy jeśli znajdujecie się w sytuacji podobnej, nie zapominajcie o tym jakimi szczęściarzami jesteście. Poświęćcie myśl jedną w dniu. Szczęściarze.

Zatem Miś Uszytek by choć na jedną małą chwilę wywołał uśmiech na buzi dziecka. Wykonany z przyjemnego polaru antypylącego, wypchany antyalergicznym wkładem syntetycznym, wymieszanym z pestkami wiśni. Miś ma stymulować poprzez dotyk. Jest na nim wyhaftowane imię dziewczynki - jego nowej właścicielki. Łapki przyszyte na guziki - bardzo lubię te  łapki :D




















Samego dobra życzę Wam wszystkim, popatrzcie wokół siebie i doceńcie to co macie. 
Chwila trwa....  i ...... już jej nie ma.
Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad !