sobota, 16 maja 2015

Siostry Zebry - Jana i Biana

Jest sobota. Piękny dzień, trochę wieje, trochę słonko świeci. Z rana rower, poczułam jak dziś wietrznie. Może nawet trochę zimno... Nie zmienia to jednak sytuacji, iż jest sobota. Lubię soboty.

Zeszłam w końcu do pracowni. Wczoraj wychodząc w dużym pośpiechu zostawiłam wszystko, jak było. Wchodząc dzisiaj zastałam jeszcze wczorajszą niedokończoną chwilę. A dziś, jest już inny dzień, inny czas, i ja. Zdecydowanie muszę posprzątać ;) ...

Lubicie paski ?

Zebra – stworzenie, które może występować w formie poziomej i pionowej. Jeśli występuje w formie pionowej, jest białe w czarne pasy, a jeśli w formie poziomej – czarne, w białe pasy. Forma pozioma zebry może oznaczać, że zebra śpi, albo, że zebra nie jest stworzeniem, tylko czymś czarnym w białe pasy. Pionowa z kolei może oznaczać, że ziemia pękła i się obróciła o 90 stopni, albo, że jest zebrą – stworzeniem.


Siostry Jana i Biana - imiona nadane przez moją córę.










Zebry są nieźle rozbrykane. Szalenie lubią psocić.


































 Sesja fotograficzna. 

Przy tej okazji rozłożyłam świeżo zakupiony namiot bezcieniowy. Wszystkim którzy się do tego przyczynili kłaniam się nisko, i po stokroć dziękuję. Praca z nim to czyta przyjemność.
Trochę mi brak miejsca, i jeszcze nieco muszę się nauczyć, ale i tak jest bosko :D
 Jak oceniacie zdjęcia ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad !