sobota, 22 marca 2014

magia i róż

 Pewna mała dziewczynka zakochała się w balecie, jako że ja już jakiś czas temu pokochałam tę dziewczynkę, zdecydowałam się coś poradzić w tym temacie...


strój baletnicy
tiulowa spódniczka
magiczna różdżka
magia i róż

różdżka da baletnicy
opaska


Jedyną rzeczą jakiej sama nie zrobiłam od podstaw w tym zestawie, jest body, musiało być specjalne z dobrego materiału i elastyczne, zatem poszłam nieco na łatwiznę i zamówiłam. Dotarło piękne, czarne i takie jak być miało. Wszelkie dodatki na nim są mojego pomysłu, oraz wykonania.
Takie piruety dostałam w zamian ! było warto :)

 
Mała Baletnica

Za pozwoleniem zamieszczam zdjęcie pewnej ślicznej Małej Baletnicy, co takie piruety kręci jak nikt ! Zdecydowanie jedna z lepszych części tego świata...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad !