sobota, 26 kwietnia 2014

dwustronne śliniaki



Wczorajszy dzień pozwolił cieszyć się w pełni wiosną. Długi spacer z Manią, i wycieczka do ZOO zmęczyły moje dziecię. Przez ostatni rok w ZOO jesteśmy stałym bywalcem... mam karnet na wejścia ;) Co by lekko się zasnęło, na koniec plac zabaw - zjeżdżalnia to jeden z ulubionych gadżetów. Piękny wiosenny dzień, zupełnie inny niż ten dzisiejszy... A teraz chcę Wam pokazać śliniaki mojego pomysłu. Muszę przyznać, że wykonałam je już na kiermasz wiosenny, ale dopiero teraz doczekały się swojego posta na bogu. Już mam dosyć "misiowych" wzorów, i półokrągłych śliniaków, dostępnych w każdym sklepie. Małe dziecko się ślini i brudzi - tak to już jest - nie ma co hamować kreatywności ;)  Mania jadła sama od początku, gdy tyko zaczęła ogarniać, że jest to w jej mocy :) ja jej kibicowałam... teraz daje radę z obiadem. Mało mnie interesowało, że się wybrudziła, czy zalała zupą, piciem etc. Po prostu po skończonym posiłku ją przebierałam. I chociaż wtedy nie wystarczały takie śliniaki, to w czasie gdy rosły zęby, jak najbardziej, a zęby mogą rosnąć dłuuuugo......więc powstał projekt, wykonanie możecie komentować :)




No tak ciągle ta dresówka... monotematyczna jestem, ale tutaj zestawiłam ją z tkaniną bawełnianą w grochy. Do śliniaka dodałam rzep długości 6 cm - znacznie ułatwia zapinanie i regulowanie :)

Opcja dwustronna ;) W środku wkład nieprzepuszczany. Wygodne na co dzień.




***

A teraz powiem Wam, że zdecydowałam się zasilić konto facebook swoją stroną - funpage ;)



zapraszam i tu :
Gałganek - FB



***

7 komentarzy:

  1. Świetne. Szkoda że nie wpadłam na taki pomysł kiedy moje dziecko było małe.
    hes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszłości nie znamy, a teraz jesteś bogatsza o tę możliwość ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki, sprawdzają się :) Właśnie są testowane przez 5-cio miesięcznego malucha :D

      Usuń
  3. bardzo ładnie wyglądają! :) ale tipi jest najlepsze. Sama bym takie chciała :D pozdrawiam ciepło, mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Mila :D
      Mogę Ci pomóc (przygotować tutorial) takie zrobić :P jeśli chcesz do pokoju albo do ogrodu :D
      Pozdrawiam

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad !