czwartek, 17 kwietnia 2014

metki przyszły :)

 Chciałam się z Wami podzielić moim malutkim sukcesem....
W końcu się zmobilizowałam, i zamówiłam metki :)
... nie porażają projektem... są proste i czytelne, takie jak lubię :)



 Ceny metek może nie są duże, ale zazwyczaj trzeba zamawiać hurtem, tzn od 2 000 i więcej ...Udało mi się znaleźć firmę produkującą metki już od 20 sztuk, tylko że nie robią innych wzorów, niż własne. I można wybierać i projektować owszem, tylko wśród tego co już jest. Zatem właśnie dlatego zdecydowałam się na zwykłą prostą i czytelną metkę :)


 Średnio podoba mi się również fakt, że metki są na satynie, czy też na jakimś nylonie... wolałabym bawełniane, no ale cóż. Na początek jest.

 Mam swoje :) teraz śmiało mogę powiedzieć "to moje" :D


.... i w przyszłości na metkę dodam adres blogowy, sądzicie że to dobry pomysł ?



I na koniec aranżacja Mani ... z jej ulubionymi kredkami ;)



Miłego dnia !

2 komentarze:

  1. Bardzo dobry pomysł :) Trzymaj tak dalej! Powodzenia. Serdecznie pozdrawiam, mila

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad !